Igen, valóban volt a kezemben a félkész kasztni (utólag is köszönet az előzetes "kukkolási" lehetőségekért!), de konkrétan a szélvédőire már nem emlékeztem, noha tudom, hogy beszéltük a témát már korábban is, a BDh kasztnid átalakítása kapcsán.
Tényleg, esetleg tudnál feltenni ide egy olyan fényképet, ahol egymás mellett láthatóak előlről fényképezve ez a vezérlőkocsi, vmint a BDh -ból átalakított ex vezérlőd, továbbá, ha van a birtokodban még egy átalakítatlan vezérlő, akkor így egymás mellett a három? Kíváncsi lennék a különbségekre és a hasonlóságokra!
A valóságbeli 100-as vezérlők kapcsán még annyit, hogy a Székesfehérvárra állomásítottakon, sztem, már a hetvenes évek vége óta kellett legyen vonatbefolyásoló! Pályaszám szerint ilyen volt pl. a 113-as, 119-es, de rémlik még a 120, ill. 121-es is.