Sziasztok,
emlegettem itt mar regebben hogy mivel a motor nekem kint all telen a szabad eg alatt (illetve itt a haz mellett az udvaron, leponyvazva), k. nehezen indul telente, sot leginkabb sehogy, csak leszivja a frissen toltott akksit, aztan talan masodik ratoltesre hajlando indulni. ez az akksinak se jo.
Na, most addig mentem amig be nem szereztem egy ilyet: https://kocsiszaki.hu/termekek/topdon-v2200air-2-az-1ben-autos-indito-es-air-compressor-12v/
nem a reklam helye, nem fizetnek nekem azert hogy reklamozzam, DE:
ugy behuzta a motort hogy csak neztem, pedig megint csinalta hogy nyogve-nyelve indult volna amugy, leginkabb sehogy. kivittem a feszultsegmeromet, es megneztem hogy 16.3V-ot (!) ad neki 30 mp-ig, vagy amig a motort be nem indidod. mar az AC pumpa hangjan, a fenyeken es az onindito hangjan is hallottam hogy nagyobb feszultsegen van az egesz motor, de pocc-roff es indult! utana mar az akksirol is beindul persze.
mikozben ra van ez a cucc kotve, hallatszik hogy kattog, probal feszultseget kitalalni hogy mit adjon a motornak, de hihetetlen mit muvel.
asszem ilyen hidegebb idokben ez elvalaszthatatlan tarsam lesz, hordani fogom a hatso dobozban. plusz, rendeltem egy kivezeto kabelszettet ami a jelenlegi procharger 4000-es toltomhoz van, igy majd meg tudom oldani hogy nem kell mindig leszedni a takarolemezt az akksihoz.
ez egy nagyon jo cucc, tenyleg ajanlom mindenkinek akinek hasonlo problemaja van. autohoz is jo, 12V-os rendszereket tud bikazni.
az ECUs problemam ugyeben meg kene egy emailt irnom a yamahanak, hatha megszannak.
-mano