Pedig van!
A futár csak addig érdekelt, amíg át nem veszed.
Ha a tartalmával bajod van - nem is veheti vissza! Nincs arra mód. Az az ügylet az átvétellel lezárult.
Minek várná meg? Hogy bizonyítja bárki utólag, hogy nem ő vett ki a csomagból bármit?
Nézd meg, csomagold be - és bízd meg a futárcéget, hogy vigye vissza.
Új megbízás, új szerződés.
A többit te intézed az eladóddal.
Jól írták előttem. És így logikus is. Mennyi idő mondjuk egy mosogatógép kicsomagolása, a tartozékok hiánytalanságának ellenőrzése? De a gyerekeim bútort vettek így a kölöknek lengyelből, futárral.
Tíz kartonba csomagolt darab. Mikorra derül ki, hogy valami hiányzik?
Lefotóztuk a dobozokat a futár kocsija mellett, hogy darabra, sértetlenségre megvan - és ennyi.
De már erre is húzta a száját a futár gyerek (+500...)
Mikorra derül ki, hogy egy fiók-sín nem volt benne? Két nap....
(elküldték utólag a lengyelek cirkusz nélkül)
Egyedüli rossz tapasztalatom az EMAG-nak szállító rohadék futárral volt (Samday vagy mi). Hiába adnak cég és futár elérhetőséget - senki nem veszi fel. Nem tudtam jelezni, hogy a kiszállítási napon nincs otthon senki.
A mailre sem reagáltak.
A kapuból hívott, hogy hozta, itt van. Nem volt hajlandó két nap múlva újra hozni - csak másnap.
Leadta azzal, nem vettem át. Ráadásul az Emag 5000-el kevesebbet utalt vissza, és az akció ár is ugrott...