Fricu1 Creative Commons License 2024.11.20 -1 0 231358

Pedig van!

A futár csak addig érdekelt, amíg át nem veszed.

Ha a tartalmával bajod van - nem is veheti vissza! Nincs arra mód. Az az ügylet az átvétellel lezárult.

Minek várná meg? Hogy bizonyítja bárki utólag, hogy nem ő vett ki a csomagból bármit?

Nézd meg, csomagold be - és bízd meg a futárcéget, hogy vigye vissza.

Új megbízás, új szerződés.

 

 A többit te intézed az eladóddal.

 

Jól írták előttem. És így logikus is. Mennyi idő mondjuk egy mosogatógép kicsomagolása, a tartozékok hiánytalanságának ellenőrzése? De a gyerekeim bútort vettek így a kölöknek lengyelből, futárral.

Tíz kartonba csomagolt darab. Mikorra derül ki, hogy valami hiányzik?

Lefotóztuk a dobozokat a futár kocsija mellett, hogy darabra, sértetlenségre megvan - és ennyi.

De már erre is húzta a száját a futár gyerek (+500...)

Mikorra derül ki, hogy egy fiók-sín nem volt benne? Két nap....

(elküldték utólag a lengyelek cirkusz nélkül)

 

Egyedüli rossz tapasztalatom az EMAG-nak szállító rohadék futárral volt (Samday vagy mi). Hiába adnak cég és futár elérhetőséget - senki nem veszi fel. Nem tudtam jelezni, hogy a kiszállítási napon nincs otthon senki.

A mailre sem reagáltak.

A kapuból hívott, hogy hozta, itt van. Nem volt hajlandó két nap múlva újra hozni - csak másnap.

Leadta azzal, nem vettem át. Ráadásul az Emag 5000-el kevesebbet utalt vissza, és az akció ár is ugrott...

 

Előzmény: VargaRoland (231357)