Törölt nick Creative Commons License 2000.06.18 0 0 4086
Szia Iore!

Koszi a kimerito valaszt. Nehany kerdes/megjegyzes azokra, amit irtal:
1. Hat igen, amikor mondtam a fickot, hogy a Honda olcsobb, kb. az volt a valasza, hogy 'de ez meg egy Volvo', es ugy nezett ram, mint aki ezzel mindent elmondott. :-)

Volvobol amit en osszeallitottam magamnak, az 6.7M-re jon ki, Hondabol amit kapok :-(, az 5.4M. Egyre inkabb unszimpatikus a Hondanak ez a hozzaallasa, hogy helyettem dontik el, hogy en mit szeretnek. Olyan vasarlotipus pl. nincs naluk, aki megelegszik a kis motorral, de szereti a kenyelmet.

5. Igen, az oszlopok feltuntek. Alig lattam ki toluk az ablakon... :-)

6. Errol irnal tobbet? Ne felejtsd el, laikus vagyok, a motorhazzal csak szelvedomoso utantoltesnel szoktam talalkozni.

>>Ha figyelmesen elolvastad a 4k hozzászólást, akkor azért sokminden leszűrhető nem? Ha nem olyan sürgős a vásárlás akkor el kéne jönnöd egy talira, kipróbálnád a gépeket, személyesen könnyebb. Persze ha komoly a szándékod, akkor az Ivanicsnál is próbálgathatsz.<<

Volvobol sok probalgatnivalom vegul is nincs, a penztarcam es az ujauto-maniam behatarolja a lehetosegeket az S40-re. Meg lehet hogy ha megyek Kecskemetre Volvot venni, akkor adok meg egy eselyt az ottani Honda szalonnak, hogy meggyozzon.

>>Egy dolgot viszont nem értek: teljesen más stílusú a két autó! Most nyomulni akarsz 7000-es fordulaton, vagy zingetni 2500-on? :-))))) Nem akarok bántani senkit, de azért kimondható, hogy a hondások 'sportosabbak', a volvosok 'nyugisabbak'.<<

Azert Hondat is lehet nyugisan vezetni, nem? Vagy nem lehet vele 20-szal menni? Akkor hogyan indulok el??? :-)

BTW, a kecskemeti szalon eladoja 4% kedvezmenyt ajanlott. A tulajt fogtam ki, eleg ravasz rokanak latszik, mert egy tapodtat sem mozdult errol, hiaba ijesztgettem, hogy elmegyek Hondat venni. :-) Szerintetek jo az a 4% vagy nem? Erolkodjek meg, vagy remenytelen?

Ja, es nem tudja valaki a gyari CD tar arat?

Udv, Bond