"-Digitális..."
"Kérdeztem tőle pár dolgot mikor megvettem, többek között ezt is, h analóg pályán ezt lehet-e futtatni, és ugyanezt mondta, h le kell dugózni a dekódert,
de megnyugtattam, h nem tervezem, ez csak egy kérdés volt. Digitools hangdekóder kell hozzá egyébként, ezt mondta is."
A leírtak alapján nagyon nem kerek a dolog! Kipróbáltad, megy egyáltalán?
Ha digitális, akkor minek bele DigiTools hangdekóder? Hogy kettő legyen benne?
Nem kell "ledugózni a dekódert", csak engedélyezni kell benne az analóg üzemet. Ha van benne! Szerintem nincs.
Nagy a valószínűsége, hogy a Posch féle tuning szett van benne, és akkor annak a saját elektromos alaplapja van a mozdonyba szerelve, ahhoz viszont nincs vakdugó! Ergo: ha nincs benne dekóder, akkor azt teheted bármilyen pályára, nem fog megmozdulni. Így nem biztos, hogy jó üzlet volt...:-(
A sínek. Az egyik képen, amit betettél, eléggé viseltes az egyik vágánymező. Nem baj, csak, ahogy írtam, lesz vele munkád, amíg ezeklből üzembiztos pályát építesz.
"Sajnos elkövettem azt a hibát, h megláttam ezt a két váltót, már egyből a földszinten, megörültem neki, és meg is vettem, 9ezer volt a kettő."
Ennyi pénzért van ROCO geoLine váltó is. Az sem fenékig tejfel, de ezektől fényévekkel jobb, igaz nem passzolnak a meglévő vágányanyagodhoz. A következtetéseket Rád bízom.
A régi PIKO mozdonyokon, és a Fuggerth modelleken kívül, ezekkel a sínekkel lesz bajod majd más szempontból is. Ugyanis a mai - értsd 1995 után gyártott - modelleket már nem ezekhez a sínekhez, pláne nem ezekhez az ívekhez tervezték! Lesz/lehet majd olyan mozdonyod, kocsid, amik elakadnak, siklanak majd a váltók szűk ivein, vagy beakadnak a váltók állítóműveibe.