61159 Creative Commons License 2024.11.13 -1 1 422605

Amíg a befőttel akarja a Szövetség elrakatni a nagymamát,ez nem is fog változni. A kosárlabda önmagában egy elég látványos,lüktető sportág,nevezhetjük nézőbarátnak. Könnyen el lehetne adni a piacon,de ettől még nem spórolhatod meg a marketing alapvető lépéseit. Például hiába szerkesztenek egy logót a versenysorozatnak,esküszöm ha most elém raknának egy üres papírt,nem tudnám felrajzolni még csak nagyjából sem. Mert nincs kötelezően megjelenítve minden lehetséges helyen,holott a márkaépítés talán 0. lépése lenne. De mondhatnám a szenzációs robotkamerákat is,amik mindenre jók,csak kosárlabdára nem. Mi itt persze megnézzük a meccset úgy is hogy kb "beesünk" a pályára (ahogy itt valaki pár hete írta találóan),de új nézőket hogy nyersz meg vele? Kb sehogy. És ez csak két példa volt,oldalakat lehetne írni,miért alacsony a nézettség.

Előzmény: litván80 (422602)