whisper
2000.06.17
|
|
0 0
238
|
Kicsit megsüllyedt a topic. Tehát: előre fuss!!! 8-))
UPC tapasztalat: az ügyintézésük borzalmas! Márciusban csomagot váltottam (bővitettről alapra). Ezt akkor be is jegyezték, az ügyintéző állítása szerint. Aztán áprilisban kaptam egy számlát a bővitett csomaghoz. Reklamáltam, utánanéztek elnézést kértek, jött egy javított számla. Májusban megint jött egy rossz számla. Reklamáltam, utánanéztek, átírták a csomagot (?), elnézést kértek, számlát küldik. számla nem jött meg. Június. Számla mindig nem jött meg, viszont jött egy aktuális, persze megint rossz. Reklamáció, asszondja az ügyintéző, hogy a szolgáltatás szüneteltetése van beírva a nevemhezm nem kell fizetnem. Felvilágosítottam a helyzetről, erre: túlfizetésem van, ne foglalkozzak a számlával. Majd ha aktuális lesz, küldenek egyet. Mozt várok türelmesen, és azóta is kapom a max. (bővített) csomagot. (más kérdés, hogy nem nézem, max 2 adót, átl. heti 8 órában).
Hát így megy a nyílvántartás és az ügyvitel az UPC-nél. |
|