Jó, hogy nem fejezted be, a párbeszéd végig kulturált és tanulságos számomra.
Ritkán járok errefelé, de mindig segítő válaszokat kapok a kérdéseimre.
Nem ott élek, nem vagyok a rend tagja, csak laikus testvér.
Éppen hogy szeretném megérteni, hogy mi van
Igen, a bérlet egy kényszer, nem ideális, és a végén a kocsi nem a BKV tulajdona.
Igen, a Citaro K király - kristoof szerint is „kiváló, de a piac egyik legdrágábbjának számító” busz.
Igen, meggyőző érv a Citaro K létjogosultsága mellett a szólókhoz képest a fordulékonyság – köszönet tupolevnek!
De nem értem, miért támadod zsig topiktársat.
Megpróbálta kalkulálni a teljes költség alapú díjat, amit szolgáltatási szerződésekben kérnek, én meg odatettem az Arriva friss szóló díjakat.
Elegánsabb lenne korrigálni zsig számait.