Van azért bőven. A 2001-esek ABS-e nem problémás, de jó, ha van. Ha nincs, hát azzal is együtt lehet élni. A gömbfejnél sokkal drágább dolgok a féktárcsák, 4 mm a kopáshatáruk elöl. A hátsó nem annyira vészes árban, de nem baj, ha az is vastagabb 4,5 mm-nél.
A hátulja ne kotyogjon, az alap. Nagyjából 1 mm normális oldalirányban.
Nem baj, ha a lengéscsillapítók jók, mert különösen a hátsót nehéz jó állapotban beszerezni.
Ezeknél a BMW-knél nincs tragédia, ha töröttek voltak, mert ha elmegy a vázuk, akkor eltöri a blokkot is, szóval jellemzően nem megy el rajtuk semmi fontos, hibátlanra újra lehet építeni őket. De ha le vannak törve a vázról a kormányütközők, azt jobb otthagyni.
Azt nem tudom, hogy a kerék forgatásával mit lehet kitalálni. Mert abszolút semmit. Ezt a hülyeséhet Taschner szokta terjeszteni. Itt most hat különböző BMW van a garázsban, hat különböző mértékben lehet elfordítani a hátsó kereküket. Ebből egynek amúgy van baja, kevésbé fordul el a kerék mint abban, aminek garantáltan nincs baja, és kevésbé is zajos.
Ha jár a motor, és van valami zörgő hang, ami elmúlik a kuplung behúzásával, akkor az a kuplung és a nyelestengely hibája lesz, ott érdemes egy 300 ezret lealkudni.