turbo2
2000.06.13
|
|
0 0
51
|
Topictársak!
Mgértvén Riff-Raff kolléga álláspontját , DTD úrnak kell igazat adnom. A CX kombi nem nagyon űberelhető. Nemcsak méretei , hanem teherbírása miatt is.
A terheléstől független hasmagasság igen hasznos, mert ugye amikor az 1 t belekerül a varjúba nem csak a "dinamikáját" hanem a rugózását is elveszti és ezen nem segít semmi buher gumibak, legfelgebb nem vonszolja a seggét a porban olyan alacsonyan.
A CX 1,5 t-ig erőlködés nélkül megemeli magát, és az eddigi legtöbb 2 t volt amivel sajnos már csak a gumibakok bírtak megbírkózni. Ráadásul az 1.5 t alatt még a rugózás is komfortos 1 t alatt pedig a dinamika is megmarad. Normál terhelésnél pedig nyugodtan rakható rá utánfutó mert az sem tudja a hátulját lenyomni. A négy hiraulikus belsőhűtésű tárcsa pedig ha kell lassít is. Hozzáteszem gyártottak belőle 3 tengelyes változatot is standard 1 t teherbírással, újságszállításra.
Kevésbé népszerű változatai a halottszállító és a mentő. A raktér teljesen sík oldalakkal határolt, így gyakorlatilag ami az ajtón bemegy széltiben azt be is lehet tolni.
Pontos raktéradatokat is mondok majd, aki mániákus literhivő, bár ennek sok jelentősége nincs mert ugye még a barackot sem ömlesztve szállítja az ember. |
|