Azért az alapképzés ettől sokkal "személyre szabottabb" szerintem.
Nekem semmi okom nem lehet panaszra, sőt!
Egy utcás vidéki városban éltem le az eddigi életem nagy részét (Salgótarjánban).
OFA-s sorozat gyártott jogsim és GKI-m van, ami köztudottan hagy némi kívánni valót maga mögött!
Amikor besegítőként jelentkeztem Kőbányára, semmilyen tapasztalatom nem volt nagy kategóriában, sem helyismeretem.
Ahol lakom még csak személyautóval sem kell kereszteződésben egymás mellett fordulnunk, kettőnknek, hármunknak.
Rengeteg támogatást és segítséget kaptam, még úgy is, hogy besegítőként átlag havi 6 napot tudtam menni.
Volt lehetőségem a tanulóbusszal oktatóval a kötelező 10 óra többszörösét levezetni, a szóló típus vizsgákon egész műszakokat mentünk, vonalakt jártunk be.
Ami nem ment jól egyik nap azt gyakoroltuk másnap. Én úgy gondolom, hogy addig nem engedtek ki a forgalomba egyedül még az mindenki számára nem volt megnyugtató.
Szeptembertől már fő állásban dolgozom Kőbányán, azóta csuklóssal is, most hogy az árvíz helyzet miatt lemondták a 26-ost, (oda voltam beosztva) helyette csuklóssal voltunk műszakonként
ketten-hárman árvízvédelmi tartalékként beosztva, egy-két kör volt a Margit szigetre, a védekezésben résztvevőket kellett bevinni és onnan ki, a műszak hátralévő részében KT-ként voltunk "kezelve".
Egyik nap 5-öst másik nap 7-est csináltam, nyilván nem tökéletesen, de átlagos késésekkel haladtam. Egyértelmű, hogy van aki ettől már sokkal előrébb van és 100-as nagyságrendben ismeri a vonalakat.
Én most elég jól elvagyok ezzel is, majd a többi jön még ahogy adja a beosztás, vagy az irányítástól a kérés.
Én magamban úgy könyveltem el, hogy engem a BKV rázott gatyába! Amikor főállásba igazoltam át, fel sem merült bennem, hogy máshová kacsintgassak. Tényleg csak összetehetem a két kezem, hogy 50 évesen
ezt így tudom és merem vállalni.