Végre .....Lesz ismét szuper cub-50 .......Éredemes lenne átvemmi ezt a szabályozást az európai unióban is.üdv zs
Amint az 50-es évek eltűnni látszanak Japánban, a Honda a hírek szerint a Super Cub 50 búcsúváltozatát készíti elő, amely bezárja a 66 éves kört.
Az első Duck Honda 1958 -as megjelenése sokkal több volt, mint kereskedelmi siker, mivel a dizájn a kétkerekűek új kategóriáját hozta létre, és az évtizedek során számos gyártó megismételte, miközben maga a Honda egy nagyon fontos mérföldkövet ünnepelt, a gyártást . 100 millió kacsából , már 2017-ben!
A család benjaminja, a Super Cub 50 számára azonban a jövő nem tűnik olyan fényesnek. Ellenkezőleg, minden arra utal, hogy 2025 egyben az utolsó éve lesz a gyártásban, mivel a japán jogszabályok legutóbbi változásai azt írják elő, hogy mostantól a 125 köbcentis kétkerekűek a "mopedek" kategóriába tartoznak , és ezek lesznek azok, amelyekkel közlekedni fognak. a megfelelő engedélyt.
A sors, hogy a gyártók érdeklődésüket oda fordítják, hiszen az egykor erős 50-esek évekre elvesztették lendületüket a japán piacon, és nagyon nehéz lesz új 50 köbcentis modellt fejleszteni. Hiszen a hazai piac mellett a japán gyártóknál és az export résznél a 125 köbcentis hangsúlyozását elsősorban az európai A1-es jogosítványok (amelyek sok országban egyenértékűek az autós jogosítvánnyal), de a valóság a az EU piacaira. ahol az 50-es évek gyakorlatilag eltűntek az osztályozási táblákról.
A pletykák arról szólnak, hogy a Honda Super Cub 50 eltörlés előtt áll, 2022 óta, amikor is kiderült, hogy a japán törvényhozás milyen irányba mozdul el, ugyanabban az évben, amikor a Honda elvégezte a modell utolsó kronológiai megújítását .
A Young Machine japán magazin most arról számol be, hogy a 2025-ös japán sorozatban a Honda bemutat egy Last Editiont, mégpedig egy Super Cub 50 Final Editiont, hogy búcsút intsen a 67 éves (2025-ös állapot) futamnak, amelyben az egyetlen különbség a színezésben lesz. , ami valószínűleg tisztelgés lesz az első kacsák színei előtt.
Itt a japánok különféle ötleteket javasolnak, és átszűrik azokat az információik alapján, így egy klasszikus kék Super Cub 50-ről beszélnek, az 1966-os modell színeiben, az első felső vezérműtengellyel, piros nyergével, tamburával és minden mással.
Természetesen ez a digitálisan szerkesztett dizájn a japán magazin legújabb számának borítójának középpontjában áll. A Honda ötvendolláros kacsa mindenesetre természetesen csak a japán piacot érinti, és esélyt sem adnánk, hogy a mi részünkön lássuk.
Forrás: Young Machine