GeriSoft07 Creative Commons License 2024.08.29 0 2 14878

Üdv, szeretnék beszámolni a fejleményekről.

Lentebb olvasható kálváriám egy gödrösödő matraccal kapcsolatban, melyre az első körben beküldött képeim alapján a Gigamatrac nem fogadta be a garanciális ügyintézést.

 

Nem hagytam annyiban, írtam még pár emailt illetve itt is feldobtam a kérdést, és sikerült elérni, hogy a garanciális ügyintéző meglátogasson és megtekintse a terméket. Külön pozitívum, hogy mindehhez egy vasárnap délutánját áldozta be, mert épp más megoldást nem tudtak, de fontosabb volt megtekinteni a terméket, mint azt mondani, hétvége van, majd egyszer megyünk ha hétköznap lesz időnk.

 

Nos, kolléga megtekintette az ágyat, már ránézésre megjegyezte, hogy élőben rosszabbul néz ki mint a képeken. Az egyik oldalon pl senki nem aludt egy hete, mert párom vidéken tartózkodik, és mégis ott volt a gödör.

Kitaláltunk egy megoldást, amivel áthidalható az olyan mérési hiba, ami a matrac vastag puha steppelt huzatának hullámosságából adódik, ez még jobban kiemelte a gödröket, ezekről rengeteg kép készült, végül "ágyba is vittem" a kollégát, persze egyedül tette mielőtt valaki rosszra gondol. És kipróbálhatta, mennyire érezhető a keménységi eltérés a matrac különböző felületein, illetve emiatt lehet olyan helyre feküdni a matracon, ahol a vízszintes fekvés sem lehetséges, mert gurulnál bele a gödörbe.

 

Mindezen információkkal megtámadva a kollégáit már elfogadták a problémát, és mivel ezt a matracot nem forgalmazzák már, végül az ajánlatomat is elfogadták, hogy rendelünk egy másfajta, új és drágább (remélhetőleg jobb is) matracot, és annak árába beszámítják ennek a matracnak a cseréjekor felmerülő önrésztérítést, és hamarosan érkezik a csere matracunk.

 

Köszönöm az ügyintézést, és legfőképp a megoldást.