1. Mi tudunk a BKV nosztalgiatevékenységének a szaldójáról? Negatív, pozitív?
Hát én csak tippelni tudok, de elnézve, hogy a legtöbb busz évente maximum 2-3 alkalommal dugja ki az orrát (de a többség meg se mozdul), a különböző nyílt napok pedig ingyenesek, itt azért túl nagy haszontermelés nem folyhat, viszont vannak költségek, amit ennek ellenére a BKV-nak is ugyanúgy ki kell fizetni.
2. Mit tudunk az LKK önfenntartásáról? Ha az, ha az akkor nem abból a nagyon sok önkéntes és egyéb erőforrásról amit, amiket valakik beletesznek?
Vezettem nekik már én is buszt ingyen, többször is, de szerintem nem ezeken lehet igazán sokat spórolni, mert a munka érdemi, oroszlán részét főállásúak végzik rendes fizetésért, hiszen nekik is élni kell valamiből. Szerintem a központ létrejöttének és folyamatos fejlődésének a sikere a kreatív, bevállalós, tehetséges vezetésben keresendő, az ő munkája/munkájuk talán tényleg olyan, ami megfizethetetlen.