Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.06.07 0 0 178
Valóban, a Bravo vezetése jelentősen "nagyautósabb" érzés, bár nekem elsősorban a 103 lovassal van számottevő tapasztalatom, így ebbe ez is belejátszhatott. Egy ilyen gépbe véleményem szerint ez a motor a minimum! Erős és pörgős, de nem hal meg kis fordulatszámon sem.
A Clio-Punto összehasonlítást nagyon megnehezíti a Punto választékában tátongó lyuk. Csak 1.2-es kapható, külön rendelésre hozzák 3.5 milláért az 1.8-as HGT-t (állat gép!), 3.6 körül a JTD-t. A tesztek próbálkoztak a 80 16V Punto és a 75 lovas, még régi motoros Clio valamint Yaris, 206 összevetésével. A Clio-Punto között nem volt jelentős különbség. A Punto többek közt nagyvonalú felszereltsége révén azonban lemosta a többieket a pályáról.
A 16V-s Cliokat viszont motorikusan nehéz a Punto-val összevetni. Az 1.2-es Puntokat megverik a 98 lovas Clio-k, a HGT Punto viszont nagyon hátradobja még a Clio RXI-t is. Igaz, jó fél millióval többe is kerül.
Előzmény: Al-fan (177)