Kedves gyerekek!
Hát igen. Én is vótam Ivanixnál. Vicces volt, ahogy az öreg Ivanics kotorászik a 144-esben, a szerelői meg pislognak (azoknak már a 400-asok is régi szutykok, hehehe...). Mindenesetre brutális gépek voltak. A két indus olyan volt, mintha valami idétlen autóversenyes filmből (Ágyúgolyó futam stb.) szalajtották volna őket. A kocsi sem volt semmi... A kipufogójukat egyébként nem lehetett megcsinálni, mivel olyan vékony volt már, mint az alufólia. Állítólag majd küldenek nekik egy leömlőt Thaiföldre (Törökből repülővel teszik át őket Thaiföld északi részére). A másik kocsi meg elmegy három hengerrel, aztán majd valamikor megcsinálják.
Érdekes módon a Volvo Hungáriás srác, aki ott volt, azt mondta, hogy igenis a kókler kinézetű tulajjal ellátott vajszínű 144-es az esélyesebb (állítólag nyertek már valami London-Mexikóváros (?) ralit). Ezt én sem nagyon tartom valószínűnek. Ahhoz pedig, hogy az autó igazi sofőrje koktélokat szortyogtat, még annyit tennék hozzá, hogy a krapek felesége az!!! Elég vicces lehet. Kár hogy a csaj inkább maradt koktélokat szortyogtatni, mert a fószernak nem sok köze volt az egészhez (elsősorban a metrikus mértékegységekkel voltak problémái). Micsoda társaság!!! Jó kis élet lehet. Valaki szponzorálhatna. Vennék egy tragacsot, aztán jól körbedöngetném a fél világot.
Utána egy haverral elnéztem az Aquincumhoz. Gyerekek!!!!! Naggggyon durva volt. Iszonyatos gépek tömkelege. Első szériás 911-ből vagy 20-25 db, legalább ugyanennyi különféle változatú korai Mustang, kb. 10 régi Nissan 300-as(?), egy csomó nagy batár amerikai dög, egy-két európai Ford (Caprik, Cortinák), BMW meg persze a 4-5 Volvo brutálisan felspécizve, tele kapcsolókkal, meg kijelzőkkel, bukócsövezve, sportülésekkel. Volt egy Range Rover is, olyan kapcsolótábla volt neki a műszerfal alatt, mint valami repülőgépen. Észrevettem, hogy Volvo feliratból barkácsolt V8 felirat volt a motorháztetején (a 8-ast két o-ból hozta össze)...
Az ausztrál etap miatt jól meg is voltak emelve, ami még egy szelíd, aranyos kis hatméteres amerikai batárnak sem kölcsönöz túl barátságos kinézetet. Egyébként a két kedvencem egy Citroen SM (gyárilag Maserati V8 motorral, ismeritek?) és egy Peugeot 503/504(?) coupé volt. Meghallgattam volna az indulásukat, csak hát a reggel hét órakor nem igazán vagyok standby üzemmódban...
Na mindegy. Aki nem látta, sajnálhattya. Nézzétek a tévét, hátha mutatnak valamit.
Én most megyek. Fargo kisebbik utóda nagyon helyes kissrác, elég jól bírta a strapát. A papa gondoskodik róla, hogy benzin folyjon az ereiben... :-)
Üdvözlet
Zarquon,
potenciális veteránrali-versenyző