Asszem
2000.06.06
|
|
0 0
75
|
Itt most a szervíz nem lényeg (egyébként Interat)
Ez mindenhol ennyi lett volna. 10 ezret levonhatunk, mert kértem még két liter tartalékolajat(Aral 5w-50) a következő szervízig, meg 1 óra munkaidőt egyéb apróságokra. A többi (95 ezer)a kötelezően kicserélendő alkatrészek ára, és a munkadíj. Ezeket az alkatrészeket muszáj kicserélni, ha az ember egyszer érvényesíteni akarja a szavatosságot (pl szíjszakadás).
Az hogy az autó 1 éves nem sokat számít, inkább az, hogy 60 ezret futott. Ez a nagy magyar átlag életében a hatodik esztendőben jelentkezne. Ezért őket ez nem is nagyon bosszantaná, hiszen ez már egy hat éves kocsi. Persze nagy futásteljesítménynél, mondjuk jövőre, amikor a fékeket, telókat is restaurálni kell +vezérműszett 400 ezerért, jó kis móka lesz.
Már az opeles topicban is írtam, hogy egy átlag Astra 250 ezer kilométerig kb 1 millió Ft rezsivel számolandó.
A befecskendezőszelepekkel meg mást nem tudtak csinálni, mert a gari lejárt, a cseréje pedig horror.
Üdv |
Előzmény: efdé (74)
|
|