Amúgy megy az érvágás a nyársba, hogy 2 ajtós szóló, 3 ajtós csuklós. Na itt meg az állomány ~50-60%-a az. Meg a padka mellé se állnak be általában, az úttestről másznak be a nyanyák.
Vagy a kedvencem, Dec. 1. park, megálló + vá.
https://maps.app.goo.gl/FcEKRBq3aYQCPCYcA?g_st=ac
Még a vakvezető sávot is levitték az úttestre, s az utasváró is lelóg rá. Buszok max a feléig tudnak beállni. Pl. jön a 24-es, vá, be kell várnia az idejét. Mögötte jön a pótló, vá, be kell várnia az idejét, persze már nem fér be. 24-es előremegy, s rááll a parkoló autókra, nyannyer már fut is, s két Dacia közt felmászik rá. Villamospótló beáll az "öbölbe", s azzal a lendülettel megjelenik mögötte a 14, 16T, 23-as kombó, egyik a villpótló mellé beállva borít, nyannyerek sprintbe kerülik a Citarot, mögé a Localo már a zebrára borít, meg a harmadik Citaro meg inkább már kivárja a sorát. Ez elég alternatív MM+M
Aztán megjön az 1-2-2-0-s ajtajú csuklós a 29-sen, s a középső sávba borít, meg se kisérli, hogy beálljon.