Valójában, a garanciális ügyintézéskor ismerszik meg a cég.
Van egy mondás, egyszer minden hülye el tud adni valamit, még szerencséje is lehet bárkinek. akihez visszajárnak, mert jó élmény volt az ügyfélkezelés, az számít igazán.
Sajnos valóban a garanciális feltételek olyan mértékű károsodás után érvényesíthetők csak, amikor már nem szenved rajta tovább az ember. Vagy épp terheletlenül kell mérni a magasságvesztést, de a matrac fekvés élményét az adja, ha belefekszek, nem ha nézem.
Így most én is kereshetek újabb céget, ahol vehetek matracot, nehéz lesz, mert a piac nagy része a gigamatrac/matracguru/pálinkás úr féle csoport, és hiába is keresnék ugyanolyan matracot máshol, esélytelen.
Korábban azért választottam a gigamatracot, mert elegem lett a lineaflex garanciális problémáiból, egy csere és két javítás után csak rosszabb lett a matrac, így végül inkább kidobtuk. Most erre a sorsra fog jutni ez a matrac is.