apron64 Creative Commons License 2024.07.21 -4 2 138947

Ez mind a két esetben így van.

A 344-es platója összességében nagyjából egy gumiköpennyi szélességgel keskenyebb (a hátsó futóműhöz mérve).

A ZIL-131 platójának alapterülete pontosan egyezik a Csepel-en levővel.

A szélesség adott a nyomtáv miatt (ebből nemigen lehet faragni a rugókötegek ill. az alváz szélessége miatt), a hosszúság az alváz hossza miatt. A plató ponyvája megfelelő magasságú és a ponyván levő első szellőzőnek az alsó része a vezetőfülke tetejének magasságában van.

(Talán nem kimondottan gyári plató -bár láttam hasonlóval és valóban több félével használták, egyik példát lásd a fényképen- de aki annyira megrögzött "szegecsszámláló az kénytelen rá gyártani magának egy neki tetszőt.)

Egyébként az én általam vásárolt darabok (2db) hibátlan festésűek és hibátlan összeszerelésűek.

 

 

 

Előzmény: Controlman (138946)