Lehet sebességfüggő, természetesen*. Szerencsés lenne nem próbaüzemi, henem üzemi üzemi körülmények között tesztelni. Az "arcvesztés" pedig akkor lesz igazi, ha a blöffölt (a hátteret nem ismerő, hályogkovács módjára bevezetett) "megoldás"otokkal estek arcra.
Tiszteltetem a cégedet (mint eddig valamennyi nicked esetében).
---
* Mint ismeretes, golyóscsapágyakat például tilos állítva tárolni, és nem véletlenül. Ha valami, akkor a golyóscsapágy golyói és futófelülete igencsak teherbíróak, de a dinamikus igénybevételeket ezek is rosszabbul bírják, mint a statikusakat. A helytelenül tárolt (de egyébként terheletlen!) csapágy futófelületei egyszerűen kiverődhetnek pusztán attól, hogy az ablak alatt teherautók járnak és remeg a polc a csapágyak alatt.
Magyarán: igen, a dinamikus igénybevétel okozhat a statikusnál kimutathatóan nagyobb deformációt. Mindent arra tessék tesztelni, amiben helyt kell állnia.