ötbites stihles ziles
2024.07.16
|
|
0 1
76110
|
Úgy van megoldva a dolog,hogy a zsinór meghuzásakor,mikor a berántó tárcsa ráfog a lendkerékre,és a további huzás nehezebbé válik.A két görgő ilyenkor a tartó elemmel együtt igyekszik elfodulni-a tartó elem ugy van elhelyezve,hogy a huzás hatására kiegyenesedő zsinór szépen egy csap körűl elforditja.Ez az elfordulás egy bovden által be van vezetve a porlasztó szivató tengelyére-és a zsinór húzásakor zárja azt-amig feszes a zsinór,addig zár a szivató is.nem feszes a zsinór-már fordul is ki a szivató.Alapban van egy kar,az ad majdnem teljes szivatót.a többit ez a berántós dolog adja.. amikor a görgőbe belerág a zsinór,esetleg beszorul a bovden,esetleg a görgőket tartó elforduló fém megszorul,vagy a kis visszahúzó rugója eltörik-már vége is a mateknak. Legtöbbször a görgő bemaródása a hiba-annyira,hogy a madzag is képes miatta kint maradni..
Igen,kiiktatható a rendszer-madzag normál módon dolgozik,de a szivatót valahogyan működtetni kell-ki szoktam venni a bovdent,helyére egy drótból készűlt pótlás,ami beakad a szivató kar fülébe a porlasztón-motorház kifur-ott jön ki a drót..azt a többit lehet variálni-én egy görbeséget szoktam ráhajtani,amit kézzel lehet huzni az inditás alatt..Tehát kb igy:gép lenn a talajon,mellé térdelsz,egyik térdeddel lenyomod a gépet-kézi kart szivató állásba-a kis dróttra hajtott görbületet meghuzva teljes szivatót adsz-másik kezeddel meghuzod a berántót-ha röffen a motor egyet,elengeded a drótot.. |
Előzmény: kavicsos1964 (76109)
|
|