Stenmark1 Creative Commons License 2024.06.30 0 2 89792

Köszönöm, hogy így követed a "szenvedéseimet", de ha ennyire érdekes, akkor kifejtem kicsit!

 

Akkor a sztori: Szóval eddig Kupec Úr jóvoltából, egy R 1200 R-t használtam, amivel olyan csendes volt a gépezet, hogy már megint kezdtem zajokat hallani. Visszatettem a gyárit, igaz elforgatva, és összevetettem az R kipuval. Alapjáraton a gyári egészen máshogy levegőzik, az R itt mintha fojtva lenne, gondoltam kicsit használom a gyárival, aztán meglátjuk. Meglepődve tapasztaltam, hogy mintha jobban menne a gyárival, és ráadásul pár decivel visszaesett a fogyasztás is. Már már egy gyári kipu vételen kezdtem gondolkodni, amit átheggesztetek, de macerás volt a vétel plusz hegesztés. Már korábban alkudoztam két különböző Rt sportkipura, de mindkettő messze volt, és csak próbával mentem volna bele a vételbe. Aztán jött a váratlan megoldás, Zemplénbe szervezett egy évfolyamtárs találkozót, amire motorral mentem, és onnan már csak egy ugrás volt Kisvárda, ahol ezt az Akrát hirdették. Köszönöm ismét Kupec segítségét, aki egy gyárit is felhajtott, valamint bátorított, a különleges Akra vételére (dupla kiömlős). A próba sikeres volt, a szűkítővel a gyárinál csendesebb, nélküle, pedig brutál jó, markáns hangja van. Már azzal jöttem haza, és pont annyival hangosabb az R kipunál, hogy elnyomja a "zavaró" zajokat, de még diszkréten szóljon. Tud valamit ez az Akapovic mester. Ha kiveszem a szűkítőt, akkor már nekem kicsit sok, de néha megfuttatom így is, mert az már igazi zene, ami ilyenkor belőle jön.

Ja és köszönöm a dági márkatárs segítségét, aki elhozta a Gs Akra kipuját próbára, ami elég meggyőző volt, és picit már beültette a bogarat a fülembe.

 

Ha élőben kíváncsi vagy rá, összefuthatunk valahol, jó motorozást!

Előzmény: zöld_I (89790)