Most olvastam az új autopiacban a V70/Omega/Passat/C dízelek összehasonlító tesztjét. A volvo csak harmadik lett (első a merci, második a vw), főleg az öregecske dízelmotor miatt. Tény, hogy jöhetne már a volvo common rali dízele...
Érdekes, hogy a belső térben a volvohoz közelebbnek érezték a Passatot mint az omegát. Az automotorundsport tesztjében (amiről régebben bővebben írtam) viszont a mérőszalag szerint a V70 belső tere szinte totál megegyezik az omegáéval. Most akkor mi lehet az igazság??
Nem kell meglepődni egyébként, direkt két-két eltérő kategóriás autót hasonlítottak össze. A merci a jó motorjával és a kiforrotságával nyert. Az is érdekes, hogy a fékekre a merci több pontot kapott mint a svéd. Szintén a német lapban viszont kimagasló eredményeket ért el az omega és a volvo. Nem hinném, hogy a magyarok is méréseket végeztek...
Persze lehet, hogy a dízeleket gyengébb fékekkel szerelik, bár ennek nem sok értelmét látnám, hiszen ezek is nyaldossák a 200-at (a volvo el is éri!)
Ja, fargo: már írtam egyébként: nem emlékeztél rosszul a 16-os felnik alá beszuszakolt fékeket télleg 16-os fékeknek nevezik minden sajtóanyagban, tehát nem emlékeztél roszul.
guruló,
azért írtunk egy-két dolgot gumi-ügyben... Ugye akkor Fulda és nem Fuldan?
fargo megüti a 'háromajtósszekrényapuka' szintjét? :-)
lore