Kb ég és föld.
HRD536 az létezik gcv motorral az a hrd 536 c
És van gxv ipari motorral.
A hrd és hrh késháza ugyan az, a hrh-n elöl van egy ütközés védő cső pluszban és a kerék konzolok ahol a magasságot állítod nem az aluházon hanem egy plusz rá szerelt konzolon történik. A tolókar is meg van támasztva.
A HRD hidrosztatikus hajtóműve, kerék hajtás, késkuplung gyakorlatilag a hrx gépedé.
A HRH 536 teljesen más.
Nincs ékszíj, ékszíjtárcsa, kardán tengely hajtás, a motor és hidro között , hajtómű 3x akkora, nívópálcával, a késkuplung nagyobb, erősebb, a kerekek alumíniumból vannak cserélhető gumikkal. Erősebb csapágyakkal.
Nincs bennük fogaskerék mint. A hrd- hrx gépeknél.
Gyakorlatilag a hrd536 egy hrx hidrós késkuplungos technika aluházzal, kicsit masszívabb kivitelben.
A HRH meg egy ipari gép minden részében.