Köszi a profi választ. Gyakorlatilag profi módon összefoglaltad az összes hibaokot. Köszi!
Az üzemanyag befecskendezőt, trafot megcserélése a hengerek közt, hogy vajon „átmegy”-e a hiba másik hengerre nagyon jó tipp, sok minden kiderülne belőle.
De az a baj, hogy a tűzfal felöli hengersor eléréséhez, megbontásához én a szervizre vagyok kényszerítve.
A hűtő felőli hengersort én is elérem ott tudnám magam is trafókat cserélgetni. De a tűzfal felőli hengersor horror, a fizikai bontásához szervíz kell (a 4. henger itt van). Minden műanyag cucc, érzékelő, rá van pakolva és bekötve, 1h-s munka a szerízben a lebontás visszaépítéssel - mire hozzá férnek a trafóhoz. Ha ők hajlandóak is lennének trafo cserére a próbálgatáshoz, ez után nekik is vissza kéne építeni mindent és csak akkor derülne ki a próbálgatás eredménye. Ez után újra szét kéne szedniük - ezt persze nem vállalja senki a szervizben. Egyszerűbb nekik újra cserélni a trafot és gyertyát és hip hop a hiba megszűnik - a szervíz elvégezte a feladatát - lehet a kasszához menni az ügyfélnek.Egy a lényeg, új trafo után a hiba egy időre (500-1000km-ig) mindig megszűnik.Ha a trafo le lenne égve akkor mindig rossz lenne, ezzel ellentétben egyszer jó egyszer nem.(Csak a bontás fél óra egy profinak https://www.youtube.com/watch?v=yNwRIfKk65Q)
Én magam a tűzfal felöli hegersor kibontásához nem merek hozzá kezdeni.