Egy kis agymenés.
Szóval FS410C, most már valóban csapágycserés a szöghajtás.
Ez ugye nem nagy cucc már, megoldható.
2-3 éve fúrtunk egy lyukat rá, mert ezt ugye csak úgy lehet zsírozni, hogy le kell venni, és a fogaskerekén keresztülnyomni a zsírt. Ezt utólag tudtuk meg, már 2 év használat után.
Viszont vékony a fala, ezért nem tudunk bele menetet varázsolni, hogy csavar legyen benne.
Kérdeztem hegesztőt, hogy egy anyát oda kellene varrni, de szerinte valami öntvény izé, nem nagyon hegeszthető.
Tehát ott egy lyuk, amit valahogy kellene kezelni, bedugni, mert így kinyomja a zsírt.
De a másik ötletem. Az utángyártott szöghajtás FS 350-400-450-hez egy 10-es.
Működhet-e az, hogy megveszem, szétszedés, és a fogaskereket kicserélni az FS410-esével. Mivel más a rúd csatlakozás.
Nekem négyszög, az meg hat, vagy ilyesmi. Így lenne egy új hajtás, és gyári zsírzozási lehetőség.
Vagy voltak olyan kedvesek, hogy tuti nem lehet így cserélgetni a fogaskereket, másak a méretek?
Bár most ahogy nézegetem, az utángyártott zsírzópontos FS410C-re jó szöghajtás 35 pénz.
Kertmotort nézegetem egyébként.
A 4 csapágy egy 10-es durván.
De ha a két fogaskerék is kapott már, akkor hmmmm.