Syracusa
2024.06.06
|
|
0 1
65814
|
Oda-vissza volt benne részem. Egy általam adott értékelést is töröltek - vagy jogosan, vagy nem -, egy gányolt, beteg óra érkezett a hibátlan helyett Olaszországból, de az indokolás szerint mivel a reklamáció után önkéntes full refund volt, törölték. Szerintem nem kellett volna. Itt nem lehetett másik értékelést adni.
Én meg random kaptam egy negatívot, előzmények nélkül. Azt azért törölték, mert semmiféle reklamáció vagy egyéb kommunikáció nem volt a vevő felől, a szövege is annyi hogy "nem az, amit vártam" vagy ilyesmi és nem válaszolt a kérdésekre sem hogy mi a franc baja van.
Mindig végignézik az előzményeket és a panaszban bőbeszédűen el kell mesélni a nézőpontunkat.
Arra nem emlékszem, hogy hol reklamáltam meg, hogy volt-e menüpont vagy sima üzenetben/support-levélben intéztem. |
Előzmény: t.lantos (65811)
|
|