Joreggelt...
Sajnálattal közlöm, hogy ma még egyáltalán nem volt alkalmam (persze a reptérről visszauttól eltekintve) meghajtanom Fargo kolléga T5-jét, mivel mióta bejöttem melóhelyre még a duplanullás helységbe is csak most sikerült kikóricálnom. De ami késik az ugye max halsztódik, múlni semmiképp nem fog. :-)
Zarquon
Nekem az x40 2.0 16v vs. T4 összehasonlításról mindíg csak annak a szerencsétlen v40 2.0 16v tulajnak a képe jut eszembe, akinek az autóját kipróbáltuk Fargoval amikor a 460 Turbo helyett keresett autót.
A sztori.
Megérkezés gyöngyösre, tulaj le, autó körülugrál, rétegvastagságmérő előránt, motor megnéz, autó fikáz soft. Mindez körítve Fargo kelléga nem filigrán méreteivel (háromajtós szekrény+) valamint igen rövid hajával, a tulaj meg volt vagy 1.65.
Fargo autóba betuszkol bal1, tulaj jobbegy, én (mivel fargo mögött hely=nulla) jobb2.
Fikáz autó kicsi (kisebb belül mint a 460), ostoba fánaklátszaniakaró műanyagbetétek, olcsó műanyagok.
Autó elindít, városban békésen kóricál, autó mozog, csendes, nemzörög, nemhangos, nemkemény.
3-as útra ki, motor melegít, minden kellemes.
3-as úton autózás kb. 2.5 kilométert, visszafordul, kipróbál hogyan megy.
Fago ül megdöbbent arccal, autó visít, tulaj pánikol ("azért nem kéne 6k-ig pörgetni") Fargo, "Dehát nemmegy", Oya "Te Fargo ez nem turbo!"
Autó visszavisz, tulaj pánikarccal vizslat autó, mi mosolyog majd balra el.
Szóval, hogy tapasztalatból beszéljek, a kétliteres tizenhat szelepes jószág sehol nincs még egy soft turbohoz sem. Az 1.7-es 460 turboval körözni lehet körülötte és a fogyasztása is max. 1 literrel kevesebb.
Namostez qrvara zavaros lett, de olyan az agyam, mint egy mosogatoszivacs, amivel sokat mosogattak valami nagyonzavaros lében, majd jól kicsavartak, aztán meg bevágták a sarokba.
Oya
Az agyszívott