Ehhez képest a valóság, hogy egy 1.6 HDI is elmegy 500 ezer km-t, mire a motorhoz kellene nyúlni, egy új turbó középérésű 50 ezer, injektort is elég 3-500 ezrenkent cserélni, és minimum 2, de inkább 3 literrel kevesebbet eszik, azaz ha csak 1300ft-ot számolok 100km-enkent, amit nem kellett bele tankolni, az 10 ezer km alatt 130 ezer forint, 5 év alatt mész 100 ezret, és a kezedben van 1.3 millió, ennyiből elég jól rendben lehet tartani egy ilyen autót, a motorra nem kell ennyit költeni.
Aisin 6- os váltó esetén megint csak rossz nézőpontban vagy, elég stabil szerkezet, 60 ezrenként elég egy olajcsere, ami a gyári olajjal is 8 ezer forint, bontott váltó van olcsón, mert összetörni azért össze szokták ezeket is, és különösebb gond nincs belül. Amíg te a kézin már kuplungot,.meg.kettőstömegüt cserélsz 3 kilóért, én meg vidáman autózok a harmadik olajcserével 24 ezer forintos ráfordítással...
Arról nem beszélve, hogy egy automata kocsinak te nem tudod padlogázon 800-as fordulattal erőltetni a technikát, nem gyilkolod a forgattyús részt, mint a kézivel..
Ne keverd a valóságot az önigazolással..