Törölt nick Creative Commons License 2024.04.23 0 1 164554

Sokkal jobban szét lehet osztani a három vonalon (91/191/291) a buszokat, illetve nem kell teljesen máshonnan (nem emlékszem pontosan, talán a 39-ről) a műszaki pihenőkre átszerelni 191-re. A hétköznapi két kocsi mellett is kellett. Adott vonalcsoporton belül megoldható a műszaki pihenő, elegendő két garázs, Kőbánya, Óbuda a vonalcsoportra nem kell még egy harmadik (Cinkotai kocsi szerelt át tavaly).

Bár ebből a szempontból nem mérvadó, de jó pár kollégát frusztrált önmagában a191-es rövid és gyakori körei, bár az M3-as felújítás utolsó szakaszában közlekedő "állomás pótló" (Nyugati tér - Lehel tér) 40 feletti köreihez képest sehol nincs. :-)

Előzmény: négyszázas (164550)