Szia. 2014 e-hdi
Robot eszi a kettőstömegű lendkereket és a kuplungot. A gyári elmegy 160-190 ezret, utána a cserék 100-120 ezret. Nekem a harmadik van benne.
300 ezernél mindegyikben generátor csere
A hátsó kerekekhez mindkét oldal ) menő kábelkötegekben jellemző a szálszakadás. Leginkább ABS jeladót ír, de nem az, cserébe letilt mindent, ami eszébe jut.
Kb 150-180 ezrenként adalék feltöltés szervízben
És 500 ezer körül vagy afölött elég sok a motor csere. A rutintalan szerelők számára megmagyarázhatatlan vízfogyással jelentkezik, de nincs víz az olajban és nincs olaj a vízben. Itt tartok most én. Kétszer cseréltem első gátlókat, kétszer tisztíttattam a dpf szűrőt. Én több, mint 300 ezret mentem vele. Egy toyotára kevesebbet kell költeni, másra meg többet. Én vennék még egyszer.
Ja, még az ülésemet kiültem.