Zarquon Creative Commons License 2000.05.20 0 0 2574
Úgy látom, front van. Mindenki zúzza a gépét. Jobb lesz vigyázni.

RAF2: Más kérdés, hogy itthon 92 után már nem adtak el egy darabot se (addig is csak kettőt). Viszont elég "sok" metálszürke meg fekete mozog, bár a múltkor a Műegyetemnél láttam egy nagyon szép piros ES-t 16"-os felnikkel, és fehér első indexburákkal.

Apropó, nem tud valaki fehér első indexburát 480-ashoz?

Az enyém valami elég jól felszerelt darab lehetett, mert az általad említett extrák közül csak az ülésfűtés és a légzsák hiányzik. Szívfájdalmam, hogy a légzsák nélküli kormány olyan, mint valami régi Corsáé... És ilyenkor elkelne egy kondi is. Nyáron feltúrják az M7-est...El tudjátok képzelni, mi lesz ott?!?

Matrica: Én időről időre gyártok a kocsimra ilyen-olyan matricát. Csak olyan diszkrét 4-5 centiset. Teszek egyet a hátuljára valamelyik oldali lámpa alá, meg a B oszlop "turbo" felirata fölé. Most éppen egy R betű díszeleg rajta sejtelmesen, azelőtt TWR volt (lásd BTCC 850 majd S40, remélem értitek...).

POLAR: Láttam már ilyet, általában k. szép 900-as kombikon, de hogy mi lehet?!...

Az "A.Gy." lehet, hogy hihetetlen, de a srác monogramja.... Persze inkább neki kéne nyilatkoznia.

Iore: Szerintem is elég gáz lehet itthon az R felni. Egyébként az öt EGYENES küllősre gondoltam. Azt hiszem, az volt az első évjáratokon. Még nagyon tetszik az a sokküllős, kis kiemelkedő éllel a küllők közepén, ami a kerékagy irányába fokozatosan besüllyed. Az utolsó szériás R-eken már kicsit "kevésbé" állat felnik voltak.
Érdekes, mert én is úgy emlékszem, hogy nem egyszerre köszöntek le a 440/60 és 480-asok. Nem lehet, hogy a 460-ast 96-ig nyomták?

Na megyek, mert pénzt is kell keresnem (Citroen szervízútmutatókat fordítgatok éppen).

Azért időről időre visszanézek, remélem több törés egy ideig nem lesz!

Üdv,
Zarquon