trizs77 Creative Commons License 2024.03.22 -1 3 164335

Első BKV-s 200-nál egyértelműen a Prága volt a fő bűnös.

Elektromos hibák szinte minden naposak voltak.

Légtartályok, ajtó vezérlés.

 

sokan a 2156-os motorról mondanak sok rosszat, de szerintem:

 - városba elég volt,

 - a motorral volt a legkisebb baj.

 

más

 

a túljavításról.

Volt műszaki értékelő rendszer.

A II-es szemléhez kötve.

 

velem kétszer is előfordult, hogy a II-es szemle után 2-3 héttel egyszer csak kivették alólam a buszt, hogy motor cserés.

Hiába mondtam, hogy hiszen semmi baja nincs a motornak, azt válaszolták, hogy a már nem tudom milyen ellenőrző mérésen olyan értékeket produkált, hogy cserélni kell.

 

................................:-((((

 

Előzmény: Alien Angel (164333)