A.GY. Ne haragudj kérlek alássan, egyáltalán nem értek veled egyet.
Egyszerű fizika. Fékezéskor az gépjármű súlypontjának illetve a súlypont körüli elmozdulásának következtében az első kerekek *sokkal* jobban terhelődnek mint a hátsók. Ebből eredőan, ha cak nem az a célod, hogy az új gumik minél kevésbé kopjanak, az új guumikat a jobb fékezhetőség, jobb úttartás ill jobb vizenfutási tényezők miatt erősen javallott az első kerekekre tenni.
Ennek ellentmondana egy hátsókerékhajtású autón való elhelyezés, ahol számolni kellene a lóerők azfaltra juttatásának módjával is, azaz el kellene dönteni, hogy jobb gyorsulást vagy jobb fékezhetőséget kívánunk elérni.
Jelen esetben azonban mivel az első kerekek a hajtott kerekek még ez sem zavar bele a képbe.
Eccóval, ha a gumigyártók ilyen hülyeségeket mondanak, akkor gumigyártók monnyanak le. De szerintem inkább te néztél el valamit, ami viszont mással is előfordul.
Oya
akimármegintolyanminthakötözködnedemégse