gorcher Creative Commons License 2024.03.20 0 9 164280

Jó öreg Sanyi bácsi. Milyen morcos fickónak látszott és egy akkora jó forma ember volt. Vagyis remélem még mindig az és élvezi a nyugdíjat a Balaton mellett.

 

Egyszer elvették tőle a 00-01-et, amikor először lett full ap a 244-es és szegényt nagyon megszivatták. Nem kapott típusvizsgát, csak 7700A-ra. Első pár műszakban el is volt egy FLR-es Volvóval. Aztán kapott reggel egy genfit és bejött annak az ellentéte, amit gracza tt. írt pont alattam. A reggeli másfél kanyarjában még az ülést, meg a tükröt sem tudta beállítani. Hol a gomb, ugye? Délután aztán a vezérek az Örsön tartottak egy gyorstalpaló típusvizsgát az öregnek. Én is pont arra jártam aznap, szóval még én is elkísértem egy fél körre, előtte az ismerős vezérek nekem is megmutatták, hogy mi hol van a genfi műszerfalán és mentünk.

 

Na és ekkor Sanyi bácsiban elpattant valami és írt egy levelet a BKK-nak. Nem mondta el soha, hogy mi állt benne, de hamarosan Cinkota újra kiadott egy darab 280-ast és az az ó1 volt az ő fordájában. Szóval ő ezzel legendává is vált. Volt is egy kis fejvakarás a jurtában, hogy akkor most mégis lehet a BKK-val tárgyalni?

 

Amúgy ez az ó1 egy ilyen mítikus autóvá vált Cinkotán. Az évtizedek kellemes, nyugodt 244-ese után viszont valami ellustult benne, vagy nem tudom, de az 50-et is kihívás volt elérni a kocsival. 45-ösre pl. alig hozták ki, mert instant késésben voltak vele. Utolsó 20E-s időszakában úgy tűnt, mintha kikormolták volna, de azért sosem lett egy 19-75, vagy 19-77. Na mindegy, ez már történelem...

Előzmény: bz79 (164278)