Nem volna rossz ötlet a retrózàs, de sajnos a kezdeti lelkesedés utàn hàttérbe szorult ez a dolog. Flotta,ahogy szàmoltam bőven lenne hozzà.
7db Ik260/263
6db Ik280/284
400-as szériàból is 5 db,ha nem vesszük ide a 412-est.
Kérdés ezek közül egyàltalàn mi hasznàlható,ott a 19-79 ami 1 métert se ment leàllítàsa óta vagy 06-09-es. 12-80 pl D10-es ZF-es?
Mert ugyebàr 06-71-es se épp a legmegbîzhatóbb.
Az egész napos fix szàmok ellen làzadàs volt,a retró szàmokon pedig 3 kör édeskevés,azzal az 1-2 kiadott kocsival.
Ha viszont ha ez az opció marad akkor pedig bizony valami jegyet ki kell talàlni 1-2 ezerért,hogy a sulinet küldöttség le legyen takarîtva a kör végén,mert élvezhetetlen. Ami fura nekem a libegő éjszakàra sikerül kivezényelni 4-5db szóló Ikarust, 10 perces követéssel,retro napra miért nem lehet valami hasonló?
Esetleg a maszek màr nem Bkv-s gépek üzemeltetőivel is érdemes lenne valami szerveződés,akik aktívan szerveznek különmeneteket,ha a BKV elzàrkózik.
Addig is azért ajànlható az itt OFF Vàrpalota helyijàrat 280-sal,tömegnyomor az biztos nem lesz,és hétvégén is megy,illetve remélhetőleg nyàron a Nyîregyi 280 szintén nyugodt körülmények közt.