boborján
2000.05.17
|
|
0 0
17
|
tündérlala,
a V.Beni által felhozott útminőségnek igenis fontos szerepe van a benzinárban.Mint tudjuk,a literenkénti kb 230 ft-ból kb. 160 az útalap.De mit kapok cserébe?Rossz minőségű,lengéscsillapító,szilentblokk és egyéb futóelem gyilkos utakat. Ne is haragudjon meg senki,de nem veszem észre,hogy (én pesti vagyok)a főváros útjain bármit is fejlesztenének.Egy út kb. nyolcmillió foltból áll,tele kátyúkkal,mire egyik kerületből a másikba jutok,már leesik a vesém.És vadiúj,tízmillió ft-os autóban is érezni ezeket a hibákat,de példának okáért:nagyapám nemrég hazalátogatott Svájcból,és két hétig azért járt busszal meg metróval,mert FÉLTETTE A KOCSIJÁT.Meg volt döbbenve,hogy 2000-ben hogy létezhetnek ilyen utak egy állítólag fejlődő országban?A nyugat-európai országokban az úthálózatot valóban javítják,fejlesztik,és nem rázza ki az ember belét az autó.S bár nem ide tartozik,de ha kiadok alig több,mint szaros 4 l benzinért 1000 ft-t,akkor legalább az autópályadíjak lehetnének alacsonyabbak.5 év alatt megépítenek 20 km pályát,és fizessek egy vagyont a használatáért.
Pl.Budapest-Miskolc,kb.180 km.Oda-vissza ugye 360.
Egy 7 liter körüli átlagfogyasztással mérve is 6000 ft+ autópályadíj,nagyszerű,kb. 7-8 e forintból megúszom.Szuper!Hát ezért megyek a 30-ason én is. |
Előzmény: tündérlala (12)
|
|