ViziPucok Creative Commons License 2000.05.16 0 0 74
Feltettem a módosításokat, meg kijavítottam a hibákat is.
A pályát ki fogom próbálni :)
Én is készítek egy pályát (már vagy 3 hónapja, de nagyon döcög), ott viszont a pályák sorrendje lesz a fő szívatás >-)

Őrök: Szerintem a csontváz + árnyék is őrnek számít, csak vmely spec. kód mögött rejtőznek. Ennek mihamarabb utánanézek :)
Szerintem a dolog így néz ki:
Csontváz=őr+harcstílus(pl. 05)+szín(csontváz)+életerő(00/FF vagyis végtelen)

Ugyan így lesz a kövér őr, meg Jaffar is.
Viszont:
Árnyék=őr+harcstílus(FF/00, vagy valami, ami a te harcodat utánozza)+szín+stb...
Ennek is utána nézek.
08-as harctípusba az a poén, hogy elállja az utat, és viszonylag nehéz legyakni (8. pálya)

Szerintem a 12.2 szinten valamit (vagy valakit :)) rátettek a lapokra, hogy az lepotyogjon. Tudjuk, hogy az őr csak a saját képernyőjén létezik, tehát nem eshet át másik képre (bár át lehet csalogatni/ütögetni balra-jobbra. Viszont egy képen csak 1 őr lehet, ugyhogy talán attributum?

A forráskódba mindössze az a baj, hogy én már 1 hónap múlva nem látom át a saját programomat, hát még másét....:)