Köszi az alapos leírást. :))
Csak a gondom ezzel az hogy ugyan azokat leírtad amit én egy hónapon keresztül tesztelgettem! Cseréltem alkatrészeket (autómata szivató,gyertya,benzincsap, stb...) csak a menjünk biztosra elv miatt.
Gyújtásra lehet rosszul fogalmaztam,Az mindig van ha kell. ha 1 x beindul onnét már gyönyörűen jár megy ,""erősen , dinamikusan dolgozik"" már amennyire tőle telik :P
elégséges vákumot próbálni a benzincsaphoz egyszerűbb ha benzincsövet lehúzod és rúgásra vagy indítózásra folynia kell a naftának. Ez folyik. szóval az is jó.
karburátort annyiszor szedtem szét hogy már a gondolatba bele sajdul a fejem :)) A benzin szintet az úszóházban nem tudom mennyi kéne legyen, nem látok jelölést!nem tudok méretet.
A keverék szabályzó csavart 2 tekerésre tudtam eddig hogy az az alap, a subler emelő csavarral meg azt állítottam alapnak ami másik motornál be szokott jönni kb a 0 hoz képest 1-1,5 mm emelje a súblert.
Igen a szivató cső alján lévő pohár rész furata is átjáródik van bent elégséges benzin.
Próbáltam a légszűrőház nyílás befogását indítás közben , nem sok eredmény:(
Gyertyakép: ha megyek vele pár kört szinte nem változik semmit, kb sötét barna. de nincs nekem időm arra sajnos hogy órákat csak azért motorozzak vele hogy a gyertyakép miatt legyen elégséges menetidő.
szimering,és blokkfelek közti tömitetlenség: ha nem lenne jó melegen sem tudnék alapjáratot állítani és hidegen sem, itt ez nem áll fent alapjárat gyönyörűen beáll ha az autómata szivató lezár és nem emeli a fordulatot már.
Autómata szivató vizsgálat :)) : megmérem hideg alaphelyzetben a kitolt tüske és tolattyú lezáró felület méretét a házhoz képest egy tolómérővel, aztán 1-2 percre áramforrást csatolok a csatlakozóra így az a hő hatására elmozdul nyúlik kifele, Átlag 4-5 mm ert. a karburátoron belemérve sublerral a kis tolattyú helyére kb 14mm az alja a peremtől a szivató egység meg 10-11 mm ről indít hidegen. Így kb 3mm nyílás van a szívatás kezdésekor. kb 1-1,5 perc alatt zár le. és áll a motor normál fordulatra.
egyedül az indítás a gond hidegen :(( melegen mint a doxa úgy indul.
kipufogó szelel rendesen,bár vettem le én is és néztem az nélkül is. semmi reakció. :(
sűrítési végnyomás azaz kompresszió: 8-9 bar közt. ennek elégségesnek kellene lenni.
Szóval ez van most :((