Old Vic Creative Commons License 2024.02.16 0 0 25020

...sorjában:

1. "ezt még a Soul nem klónozta le eddig, mint a stompolást!.." hogy pontosítsam, ha kell, ezt a viccesnek szánt de magvas, s csak futó megjegyzést: a Soul ugyan ad sgítséget kezdőknek hogy automatikusan hozzáadja pl. az akkord alaphangját,stb. (amit Te továbbra is tonikának (?) becézel..)...-  Balayer  itteni pedál munkáját (mindegy hogy hány lábbal, zeneileg értendő elsősoreban!) viszont nem lehet "leklónozni", erre még egy mai intelligens automatikus basszus-kisérő automata sem képes!!...-

-2. "ez a kétlábas basszpedál játék, a show része,...stb"...-álalában talán igaz lehet, ilyen pl. a nagy Wersi-k bemutató-jáékosa (hölgy, nem'tom hirtelen a nevét, ne nagyon tud orgonálni, akár 2 lábbal is!), ahol valóban a hosszúshow egy része, -Balayernél viszont ez az állandó folyamatos játékmód,  nem extra, templomban vagy Hammondon egyaránt...

-3..."ámbár erre már kész megoldást kínált az Rt3 1948 óta." és: "mégha erre is szánták"- sorry, de nem erre szánták, hanem kimondottan klasszikus koncertorgonának, az amerikai koncertorgona-szabvány exta  kielégítésére!!- ...

      ...-próbáltad már?? -én igen, felejthető!! -kizárólag templomi-klasszikus, főleg extra mély fix  hangszineket ad hozzá, ugyanolyan "szögletesen" mint az eredeti 8-16 drowbárok - se "string" sem attack, stb, ami jazz-pop-ra alkalmassá tenné, semmiképp nem hasonlítható használhatósága egy akár "mezei" szintihez ,stb.

 -és (OFF), hogy kicsit hazabeszéljek: anno a Crumár T2 sinus-clónomon a basszpedál nem e 8-16 drawbárokat hajtotta hanem egy extra, külön szintit (editálható!!!) - (az alsó manualra is 2 oktavban kapcsolhatóan), ami élőben nagyon kezelhető volt, kiválóan alkamas basszusokat (is) produkált...(pénzt adnék érte , ha ma kéznél lenne beépítve akármeik mai klónomba!)

                                                                           -V.

Előzmény: tehtube (25019)