Törölt nick Creative Commons License 2000.05.12 0 0 73
Kedves UP!

Örültem az Általad nyitott topiknak. A műszaki problémákat mindig megértem - nekem is vannak - mint vendég vagy esetleg ügyfél viszont akkor érzem jól magam, ha pontosan elmondják, mi is a helyzet, mire számíthatok. Az Air France-ban például nem azt rühellem, hogy mindig késnek a gépeik - ezt megértem - hanem azt, hogy bár ők mindig tudják, hogy mi a baj és mikor lesz (vagy nem lesz) az indulás, ezt eltitkolják előlem, utas elől. A topikod arra utalt, hogy Ti nem az AF-től vesztek példát.

Ha a törzshelyemen rendszeresen meleg kezd lenni a sör, nagy a tömeg és reménytelen a kiszolgálás, két dolgot tehetek. 1: Új törzsehelyet keresek, esetleg a továbbiakban otthon veszem be a hűtött sörömet. 2: Ha látom, hogy építik az új termet és bízom benne, hogy véges időn belül átadják, kivárom, és addig elviselem a nehézségeket.

A 2-vel viszont az a helyzet, hogy időről időre egy kis visszajelzést várok a főúrtól. Kedves vendég, már csak két hónap, és ismét hideg lesz a sörünk és megint nyugodtan le lehet ülni. Addig is tessék má kibírni! Személy szerint a fotós topikban voltam érdekelt, ott elemi volt a vágy, hogy képeket mutogathassunk egymásnak, amin aztán rágódhatunk a topikban. Az Index részéről Takács Viktor megoldási javaslata a TÁR.HU volt, így számomra a tar.hu is a Törzsasztal szerves részévé vált. Nos, egy jó ideje mind a Törzsasztal, mind a Tár elérésével gondjaim vannak (hú, de finoman fogalmaztam!), és senki nem mondja el, hogy mire számíthatok. Tiszta eerfransz.

Szóval bár tudom hogy ökör iszik magába, részemről 1b. Sok sikert

SLR