Lbx Creative Commons License 2024.01.28 0 1 89224

Megnéztem a videót. Köszi a linkért!

Őszintén szólva újat nem tudtam meg az 1300 motorról, legfeljebb a nyelvtudásbéli hiányosságaim okán haloványabb részek tisztultak :-)

Mikor először kezdtem a formával barátkozni, tetszetősnek találtam, bár mindig volt egy "DE" valahol hátul, a kisudvarban, amit nem tudtam szavakba önteni.

Ahogy néztem a videót, kezdett kikristályosodni, mi is az a "DE", amit a végén ki is mondtak.

Magam úgy fogalmaznám meg, hogy a GS most azzá lett design terén, amire a legtöbb tulajdonos használja; egy aszfaltra való kényelmes túragép, csak éppen az illúzió veszett el, hogy másként láttassa magát a lovasa, mint egy aszfalt-túrázó. Elveszett a macsó feeling, a Marlboro man effektus, és talán ez az, ami miatt sokan a GS mellett döntöttek. Most nekem az az érzés akadt be, hogy az 1300 GS lényegében egy kicsit magasabb RS, amin egyenesebb a derék.

Nem vitatom, hogy a technika fejlődött (pl. a holttérfigyelő szerintem kifejezetten hasznos, hogy csupán egyet hozzak szóba), és biztosan terepen is megállja ugyan úgy (vagy talán jobban) a helyét, mint az elődök, de a külcsíny nem ehez igazodik.

Sterilebb lett a megjelenés, a technika kevéssé látszik - nem mintha az elődökből több látszana, de maga a térhálós váz adott helyből egy robosztusabb, férfiasabb megjelenést.

Ezzel a felismeréssel bennem eldőlt, hogy nem gondolkodom - egyelőre - azon, hogy tudok-e újítani, vagy sem.

Szerintem.

Előzmény: Horpa1 (89222)