Ezek a 2D-és görbék teljesen értelmesek és jók.
TUDOD MI A GOND???
Ami a biológiában is volt a smermiumok mozgásának az ábrázolásával és a Föld Nap körüli mozgásának az ábrázolásával.
Egyik sem "2 D" , hanem három térbeli és egy iudőbeli dimenzió.
Nos ugye ... mihez is hasonlítanak ezek??? Igen a bolygók valós mozgásához az űrben, csaj ki kell terjeszteni 3D-re:
.... Ez volt tehát a csali témám a kutatásom elindításához nálunk, a fenti képpel együtt, amire rá is haraptak: "Szomorú, hogy jellemzően az iskolákban a lapos Nap és Föld-pályát tanítják. Ami egy ULTRA LAPOS síkon van csak és ellipszis jellegű. Nos nem olyan a valóságban, hibásan pontatlan. Örvénylő enyhén görbült dugóhúzószerű ez a pálya. Lásd az alábbi szemléltető grafikákon. - A témában kérem a csillagászokkal és az asztrofizikusokkal vitázni! Aki úgy gondolja, hogy nincs igazuk. Főként azért a Napot és a Földet kellene meggyőzni, hogy ne úgy mozogjon az Űrben, ahogyan mozog."
Több száz komment volt alatta, amit mára mint a 'bűnözők' a lebukásuk nyomait eltüntettek. Viszont felbolydult a megpiszkált darázsfészek. Inercia rendszerekre, meg minden más posztmodern halandzsára hivatkoztak. Meg arra, hogy ezt nem érthetik meg a 11-16 éves gyerekek még, azért kell a lapos-pályát tanítani, meg csak azt lehet kiszámítani. Magam meg.... minek ezt számítani. Pláne , ha nem is igaz a számítás, hanem hamis, hiszen az űrben a Föld nem tér vissza ugyan oda. Egy képet és egy szemléltető videót, vagy két ilyen videót, vagy még egy hasonló videót simán meg tudnak nézni a gyerekeknek és megértik. Megérteni kell és nem számolni tudni. Saját leányunkon is teszteltem és megértette, sőt nagyon tetszett neki. ...
idézet forrása: LaposFöld-díj, kontra Szkeptikusok Társasága