SGN
2024.01.11
|
|
0 1
73006
|
Egyszer régen, nagyon régen itt ebben a topikban, ha jól emlékszem valaki leírta, hogy mekkora ellenallást lehet mérni a hőfokjeladő kivezetésén, a vízhőfokkal párosítva. Keress vissza, lehet, hogy megtalálod. Ha megvan, hogy hány fokos vízhez mekkora ellenállás tartozik akkor az ECU-ból diagnosztikai készülékkel kiolvasva a valós vízhőfokot le lehet ellenőrizni, hogy a hőmérséklet érzékelő kiadja e az értéket. A pontosság kedvéért a kocsihoz tartozó kapcsolási rajzot se lenne rossz megnézni, ha a hőgomba jó lenne akkor tovább lehetne menni olyan irányba, hogy az ECU hányas kivezetésén érkezik be a jel, melyiken megy tovább. Így le lehetne ellenőrizni az esetleges vezeték károsodást. A standard próbalampát pedig ne használjatok! Előfordulhat vele az, hogy a műszerfal alatt kutakodtok vele, itt van feszültség, itt is van, de jó!. Mire kimondjátok, hogy itt nincs addigra már a légzsák kidurran. Sok sikert! |
Előzmény: cobra46 (73005)
|
|