Garázsba érkezéskor (inkább előtte a végállomáson az utolsó járat után) minden ablakot, tető szellőzőt be kellett csukni.
Ez a buszvezető feladata volt.
Garázsba érkezéskor, garázsonként eltérő módon, de nem a buszvezető vitte tankolni, mosatni, napi vizsgálni (amíg voltak napi vizsgák) a buszt hanem a garázs sofőr.***
Nekik feladatuk volt átnézni hogy a vonali buszvezető mindent becsukott e?
Ha nem, akkor káromkodtak egyet és becsukták ők.
-----------------------
Első ajtó nyitva.
Garázsonként eltérően szabályozták.
Részben tűzvédelmi okokból.
De esőben, hóban, stb. a garázssofőrnek amikor beállt a sorba (ahonnan majd hajnalban elviszi a buszt a holnap reggeli buszvezető) be kellett csuknia az első ajtót is.
*** = ideális főiskolás, egyetemista mellékállás állás volt a garázssofőrködés évtizedeken át.
Rendkívül jól fizetett és mégsem vagonból szénlapátolás volt.