trizs77 Creative Commons License 2024.01.05 0 9 163540

Garázsba érkezéskor (inkább előtte a végállomáson az utolsó járat után) minden ablakot, tető szellőzőt be kellett csukni.

Ez a buszvezető feladata volt.

 

Garázsba érkezéskor, garázsonként eltérő módon, de nem a buszvezető vitte tankolni, mosatni, napi vizsgálni (amíg voltak napi vizsgák) a buszt hanem a garázs sofőr.***

 

Nekik feladatuk volt átnézni hogy a vonali buszvezető mindent becsukott e?

Ha nem, akkor káromkodtak egyet és becsukták ők.

 

-----------------------

 

Első ajtó nyitva.

Garázsonként eltérően szabályozták.

Részben tűzvédelmi okokból.

 

De esőben, hóban, stb. a garázssofőrnek amikor beállt a sorba (ahonnan majd hajnalban elviszi a buszt a holnap reggeli buszvezető) be kellett csuknia az első ajtót is.

 

*** = ideális főiskolás, egyetemista mellékállás állás volt a  garázssofőrködés évtizedeken át.

Rendkívül jól fizetett és mégsem vagonból szénlapátolás volt.

 

 

 

 

 

Előzmény: négyszázas (163539)