galaxysta Creative Commons License 2023.12.18 0 0 72312

Sziasztok!

Mi a véleményetek érdemes erősködni vagy perre menni?

Adott egy 2016-ban átvett galaxy 1,5 ecoboost, minden szervíz időben Ford szervízben elvégezve, csak OMV üzemannyaggal tankolva, szinte csak én vezettem nem volt meghajtva soha. Jelenleg 76eKM van benne

-tavasszal gyújtáskimaradást produkált10 nappal a szervíz után gyertyákkal mókoltak de szerintem nem találták meg az okát,

-nyáron eltünt a hűtővíz feltöltötték de konkrét okot akkor sem mondtak javasolták a vízpumpa cseréjét ha továbbra is fogyna ( a kapott hűtőfolyadékot utántöltögettem de nem látszott hogy nagyon fogyna...

-novemberben ismét traktorrá vált a gyujtáskihagyás miatt

-egy hét után hívtak a szervízből akkor volt diagnosztika.. égésterméket látnak a hűtőfolyadékban és akipuffogógáz vizet tartalmaz ergo a motor kakukk.

-2,7 v. 4 Mft a becsült javítás ez reális? mai infó alapján a Ford vezérképviselet nagylelkűen 20%-ot bevállal méltányosság okán. Értem hogy 5év után vagyok de a fele futásteljesítmény mellett és motorcsere.

 ezzel mit kezdjek?

 Köszönöm!

Kellemes Ünnepeket!