7 Amperig engedi a CTEK a használatát. Olyan autó esetén aminek kikapcsolt gyújtással is áram alatt van a szivargyújtó csatlakozója, egy kisebb töltővel töltheted ezen keresztül is, anélkül, hogy a motorháztetőt ki kellene nyitnod és a sarokat lemeztelenítened.
Én állandó használatra nem javasolnám, két okból. Az egyik, hogy ha már úgyis nyitva a kocsi és hozzáférek a műszerfalhoz akkor semmibe nem kerül kinyitni a motorháztetőt - de az elvi lehetőség adott. És sok autó van ahol a csomagtérben eldugva több réteg anyag alatt van az akksi, azoknál pl. ez egy számbavehető kényelmi lehetőség.
A másik ok pedig, ahogy mint mondtam én ez helyett inkább a fix bekötésű szemes csatlakozót preferálom, ami állandóra be van építve az autóba, rácsavarozva a pólusok az akkumulátorra és a csatlakozója egy már elérhető szabad helyre vezetve ahol nem kell bontani a töltéshez.
Mindegyik ilyen kis méretű ctek töltő úgy jön, hogy nem fixen csipeszekben végződik a kimenő kábel hanem egy víz(csepp)álló csatlakozóban, és két adaptert adnak hozzá, egy csipeszest és egy sarusat. Én a sarusat fixen rácsavaroztam a kocsi akksicsatlakozóira és a csatlakozót meg a gyári hosszabbítóval elvezettem egy kívülről is elérhető, de védett helyre. Töltésnél csak erre a csatlakozóra dugom rá az egységet és kész. Ha meg más akksit más autót kell töltenem még mindig ott van kéznél a csipeszes adapter.