A történet folytatása, hogy szorult a szabadonfutó, ráadásul a lendkerékre nem oldódó menetragasztóval ragasztotta valaki a 3 imbuszfejű csavart, és egyet sikerült elnyírnom. Ezért inkább lendkerékkel együtt bontóból vettem (a lendkeréken lévő szám fontos, mert több fajta van, és máshol csinál gyújtást...).
Elhatároztam hogy végére járok a hidegindítási nehézségeimnek is:
A benzinpumpáról lehúztam a vákum és a kivezető csövet, beleszívogatva zubogott ki a benzin, tehát itt nincs gond.
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/2/4/7/THM_0017722247.jpg)
Kiszereltem az automata szivatót a karburátorból:
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/2/4/8/THM_0017722248.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/2/5/0/THM_0017722250.jpg)
Rákötöttem így kiszerelve a 12V ot, és szépen kitolta a dugattyút vagy 4 mm-re. Tehát működik.
Befogtam a karburátoron a helyének a nyílását és ráindítóztam. Pöccre indult a hideg ellenére. Valami pedig akkor még sem stimmel. Megmértem tolómérővel, milyen mélyen zár a dugattyúja a peremhez képest. És kiderült hogy hideg, behúzott dugattyú állapotban is ZÁRT! Akkor néztem, hogy a szivató műanyag teste két darabból van, és egy hosszú finom menettel csatlakoznak egymáshoz. Talán direkt azért hogy állítani lehessen a henger belógását? Kb 5 mm széjjelebb tekertem, mert úgy mértem, hogy ekkor hideg állapotban még 2-3 mm kell a záráshoz, felmelegedve pedig pont lezár. Beszereltem, és pöccre indult! Kb 1 perc után a kezdeti magasabb fordulatszám szépen beállt az alapjáratra. Hátha másnak is hasonló probléma okozza a hidegindítási gondot.