Sa1ud11 Creative Commons License 2023.11.26 0 0 43173

Sziasztok!

 

Akkumulátor merüléssel küzdöm már jó ideje. Hiába alszik el az autó, van hogy mégis felébred, mintha az jelet kapna valahonnan. Nagyon sok minden lehet tudom, de segítséget szeretnék kérni a Terminál 15 és 30 (b,g,g_f) kiméréssel kapcsolatban, hogy hol érdemes elkezdeni egyáltalán.

 

Hibakódok a következők:

93CD - KGM: No LIN comm. with seat heating, driver 

93CE - KGM: No LIN comm. with seat heating, passenger

9C54 - IHKA: AUC sensor

9C6B - IHKA: Auxiliary-water pump

E714 - Message(battery voltage, 0x3BE( faulty, receiver IHKA, transmitter DMM-DDE  --> "Power supply" 11.5V <-- ezt írta be környezeti körülménynek

 

Az utolsó nem fennálló hiba, annál feszültség gondra tippelnék.

A LIN kommunikációnál lévő hiba jelentkezik is, hogy ki-be kapcsol az ülésfűtést visszajelző LED, egyébként fűt, de nem tudom folyamatosan vagy csak a ki-be kapcsolás miatt működik.

 

Amit láttam még, hogy új kábel lett behúzva az ülésekhez az SZM modultól és a kötegből a K-CAN kábelek (fekete-sárga).

KGM modulnál blankolva van a k-can, gondolom mértek rajta.

 

Hirtelen ennyi jutott eszembe, de remélem lesz kérdés esetleg válasz vele kapcsolatban és akkor tovább tudok menni és sikerül megoldani.

Állandó merülést sajnos nem tapasztaltam (sajnos, mert akkor tudnék haladni biztosíték ellenőrzéssel), amikor elalszik a kocsi a fogyasztás mindig 50mA alatt van.

 

Ha valaki személyesen tudna segíteni Fehérvár környékén nekem az is opció.